Αν διαπιστωθεί οποιαδήποτε φθορά των προϊόντων, ο παραλήπτης προτρέπεται αμέσως μετά την παραλαβή της παραγγελίας του να επικοινωνήσει μαζί μας άμεσα μέσω email στο info@keriland.gr ή στο Τηλ.: 213 04 57 856. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα της αντικατάστασης των προϊόντων του εντός 15 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας του.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:

1. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί

2. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής

3. Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.

4. Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα

5. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει ο καταναλωτής πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

1.Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «διαγραφή» των προϊόντων .

2.Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, καταναλωτής μπορεί να καλέσει στο  213 04 57 856 και ένας εκπρόσωπός μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς του.

3.Μετά την παραλαβή του προϊόντος, ο καταναλωτής μπορεί να καλέσει στο 213 04 57 856 ή να επικοινωνήσει μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ιστότοπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης θα τον εξυπηρετήσει άμεσα και θα τον ενημερώσει για τις επιλογές του.

4.Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και ο καταναλωτής επιθυμεί την ακύρωση της, τότε επικοινωνεί με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 213 04 57 856 και δίνει τα στοιχεία της παραγγελίας του. Επίσης εφόσον η παραγγελία έχει τιμολογηθεί και έχει πλέον δρομολογηθεί για την παράδοση της, τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει ο καταναλωτής.